Kijk je met een voldaan gevoel terug op de Starke Kerstloop?
We hopen dat je er van hebt genoten en dat het resultaat aan je verwachtingen heeft voldaan.

Uiteraard rekenen we erop dat je volgend jaar weer meeloopt.

Waarom meelopen?

  • Je kunt op meerdere avonden per week meetrainen. Op zaterdagmorgen is er een gezamenlijke duurlooptraining.
  • Je traint samen voor een bepaald doel zoals bv.  Kerstloop, 3-Dorpenloop, afwisselend in Biddinghuizen, Swifterbant en Dronten, cross of recreatieve lopen in de buurt
  • Je ontvangt een trainingsoverzicht waarop staat wat de inhoud van de trainingen is. Zo ontdek je ook nog mooie looproutes in de buurt.
  • Je traint afwisselender in een groep (zelf doe je vaak hetzelfde rondje).
  • Je boekt vooruitgang omdat de trainingen in een loopgroep afwisselender zijn.
  • Tijdens de trainingen is er aandacht voor loopscholing en je krijgt tips over je loophouding.
  • In een groep trainen is gezellig en motiveert (zeker bij regen en storm).
  • Je motivatie is ook groter omdat je loopmaatjes op je rekenen.
  • Voor hersteltraining, sportverzorging, advies en doorverwijzen bij blessures kun je gebruik maken van de diensten van NGS-sportmasseur Peter Leering bij AV Flevo Delta.